Coronavirus

Contact en openingstijden

Vanwege de aanpak van het coronavirus gaat de dienstverlening van de gemeente door in aangepaste vorm. U kunt bijvoorbeeld alleen nog op afspraak terecht in het gemeentehuis. Meer informatie vindt u hier

Openingstijden balie burgerzaken
De balies van Burgerzaken werken vanwege de aanpak van het coronavirus uitsluitend op afspraak, met gewijzigde openingstijden en alleen als het strikt noodzakelijk is. 

Klik hier om een afspraak te maken
Meer informatie over onze aanpassingen in onze dienstverlening vindt u hier

Telefonisch contact
(0546) 628000 of 14 0546
Maandag t/m donderdag 08.30 tot 17.00 uur
Vrijdag  08.30 tot 12.30 uur

Vraag of Melding
Melding digitaal doorgeven voor openbare ruimte, hulpvraag zorg, gevonden en verloren voorwerpen en water. Andere vragen kunt u digitaal doorgeven via het contactformulier.

Het gemeentehuis is i.v.m. Pinksteren gesloten op maandag 1 juni

Bezoekadres
Raadhuisplein 1,7651 CV Tubbergen

Postadres
Postbus 30, 7650 AA  Tubbergen

Afvalinzameling
Het afval wordt opgehaald door de ROVA.
Contact ROVA: (038) 427 37 77
Bekijk de afvalkalender hier