Coronavirus
Compliment, klacht, zienswijze, bezwaar
Let op! Met het invullen van een formulier ‘Klacht’ dient u een formele klacht in tegen (een medewerker) van de gemeente over de wijze waarop u behandeld bent.
Als dit niet uw bedoeling is maar u wilt een melding maken over bijvoorbeeld een zorgvraag, groenonderhoud of hebt u een voorwerp gevonden of verloren, klik dan hier.
Compliment geven
Bent u tevreden over de dienstverlening van de gemeente? Wij horen het graag!
Als wij weten wat wij volgens u dienen te koesteren, dan kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.
Link: Compliment geven
Klacht indienen
Heeft u een klacht over de manier waarop de gemeente haar taken uitvoert of over hoe u bent behandeld door een medewerker of bestuurder van de gemeente? Dan kunt u hier een klacht indienen.
Link: over klachten
Zienswijze / bezwaar maken
Wilt u bezwaar maken tegen een gemeentelijk besluit, bijvoorbeeld een evenementenvergunning, een dwangsombesluit of een omgevings-vergunning voor het bouwen van een woning? Lees dan hoe u een bezwaarschrift indient.
Link: bezwaar maken
Bezwaar Belastingen / WOZ / leges
Als u het niet eens bent met een belastingaanslag, kunt u schriftelijk of digitaal bezwaar maken.
Link: bezwaar maken Belastingen / woz / leges
Overige vragen
Via dit contactformulier kunt u uw vraag stellen. Dit formulier komt terecht bij de medewerker, die deskundig is op het onderwerp van uw vraag. De gevraagde gegevens met een sterretje zijn verplichte velden. U logt in via DigiD. Dit heeft als voordeel dat uw persoonsgegevens al voor u ingevuld worden. Daarnaast wordt uw bericht als zaak in ons digitale systeem in behandeling genomen.
Link: Overige vragen